Sam's reisblog over Indonesië

13 april 2017 - Nederweert, Nederland

Welkom op mijn reisblog!

Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Indonesië. Op deze site kun je reisverslagen, foto's en filmpjes vinden.

Ik ga binnenkort op reis naar Indonesië. Deze reis ga ik maken voor school. Ik ga mij verdiepen in een andere cultuur en een andere schoolorganisatie. Dit allemaal om mijn kennis als docent zorg en welzijn te gaan verbreden.

Over 15 dagen vertrek ik naar Bali met drie andere klasgenoten.
Wij beginnen onze reis met een cultuurweek. In deze week gaan wij kennis maken met de cultuur van Indonesië. We gaan verschillende activiteiten doen zoals, een Balinese dansklas, kookklas, rijstvelden bezoeken, en andere mooie plekken in de buurt van Ubud bekijken.
Hierna ga ik samen met Maud (klasgenoot), drie weken vrijwilligers werk doen op verschillende scholen in Bali. Ik ga lessen health care en education geven. In het kort gezegd is dit kindjes leren handen wassen, tandenpoetsen etc. de basisverzorging voor deze leerlingen.

De laatste vier weken gaan we samen rondtrekken om het land Indonesië te leren kennen, maar vooral om mooie ervaringen op te doen en dingen te zien.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst, zo krijg je elke keer een mail als ik een nieuw reisverslag heb geplaatst. De link van mijn reisverslag zal ik ook op mijn Facebook plaatsen.

Heel veel lees/kijkplezier alvast en tot over een paar weken als mijn reis eindelijk gaat beginnen!

Liefs Sam

1. Reislogger:
    31 maart 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Swer:
    13 april 2017
    Nice!! Zeer benieuwd
  3. Hans:
    30 april 2017
    Ik ben in afwachting gr papa